Nagelfix! 💅

Heej! TĂ€nkte slĂ€nga upp ett inlĂ€gg om hur jag fixar mina naglar. . 1. TvĂ€ttar alltid bort gammalt nagellack med aceton och en bomullstuss. . 2. Sen filar jag naglarna med en fil av sten. De bĂ€sta tycker jag! TĂ€nk pĂ„ att fila Ă„t ett hĂ„ll, annars kan naglarna flisa upp sig. . 3. Sen anvĂ€nder jag en fil som man har pĂ„ sjĂ€lva nageln. Först medium grov sen blir den mindre grov. Bra för att fĂ„ bort naglar som skivar sig. . 4. PĂ„ samma fil finns smooth, de gör naglarna lena, och den sista Ă€r för glans. . 5. Sen smörjer jag in mina hĂ€nder med en handkrĂ€m, nu anvĂ€nde jag min nya frĂ„n the body shop. Sen mĂ„lar jag naglarna med den fĂ€rg jag vill ha och lĂ€gger ibland till en detalj. . 6. Klart, hĂ€r Ă€r resultatet. Nagellacken Ă€r frĂ„n Gina tricot och depend. 💅 . // Bella ❀

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlÀgg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!