Lucia.drama

Ja, som alla säkert vet så var det lucia igår. Vi i nian och fyrorna höll i luciatåget i våran skola. Men ingen lucia utan dramatik här inte. Ljus behöver syre, jag behöver syre, alla andra behöver syre. Det var väldigt många ljus och människor. Jag hade heller inte ätit någon frukost förutom en lussebulle och mandarin. Så jag hade ingen speciell energi. I slutet av uppträdandet, kände jag hur jag började svaja. Det blev svart för mina ögon. Men jag tänkte att det snart skulle försvinna då det brukar svartna för mina ögon lite då och då. Men det försvann aldrig och då han jag precis tänka att något var fel och att det skulle hända nått. Jag svimmade och ramlade ner från bänken som jag stod på. Som tur var stod jag inte på scenen, utan på en bänk nedanför. Så fallet var inte så jättehögt. Jag minns att jag hörde smällen från när jag landade och sen vaknade jag med en blöt handduk i ansiktet och massa lärare stod runt om mig, jag mindes inte direkt vad som hade hänt men det kom snabbt tillbaka, jag fick en macka utav en jättegullig tjej och saft från uppis-fredrik. Sen fick jag vila under andra tåget och var med igen på tredje. Så det var hur lucian gick för mig, så grym som jag är!!
 
 
// Bella ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

min lilla sippablomma! <3

2012-12-14 | 20:15:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!