Dolomite Jacka - ny favorit!

Fick min jacka från SBT idag, kan väl ärligt talat säga att jag är gasnka missnöjd, både av material, färgen och passformen. Det såg så sjukt mycket snyggare ut på bild. Ska göra ett lite närmare inlägg om det sen, med lite bilder och så. Men såklart så har jag hittat en ny jacka som jag vill ha, hehe. Såg så många tjejer idag som hade en jacka från Dolomite, så snygga! Nu vill jag ha en sån, haha, har kollat runt lite på internet, nu ska jag bara fundera på färg, önska mig antingen en sån i julklapp eller önska mig pengar. Eftersom ingen antagligen kommer vilja köpa en jacka till mig för 3000-5000kr haha, det är inte riktigt så mycket pengar som vi lägger ut på varandra i släkten ;)
 
 
Bajssnygga :D ♥
 
// Bella ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!