Snöigt i Stallet

Hallojsan!
 
Idag var jag ute hos Nico. Vi slutade senare än vanligt på grund av att vi var på museeum med skolan så när jag kom ut till stallet var det redan mörkt.. Jag gick in till Nico, tänkte att jag skulle börja med att fixa mat och mocka, men allt var ju redan klart? Undrar vem som fixat det. Jag började i alla fall borsta lillen medan hon åt sitt hö, hon är ju hur mysig som helst och hennes päls är ju som en teddybjörn nu när hon börar få vinterpäls. Fixade hennes svattenhink som hon har nu, det är nog för kallt för att ha vattenkopparna så vattnet fryser där :P aja, tömde, tävttade och fyllde på den med nytt fräscht vatten :3 Sen gick jag ute med Nico, tog en liten prommis och övade lite på att hon skulle lyssna på lite olika saker, duktig tjej är hon! :)
Det är ju så sjukt mycket snö ute nu, bilarna fastnade i snön på väg upp till stallet så, vi fick putta på de så att de skulle komma loss, men det var svårt men tillslut fick vi loss båda bilarna!
 
bild på lilla teddyjörnen :D
 
// Bella ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!